Mom832324 Kızım ekimde 1 yaşını dolduruyor nasipse 🥰🥰🙏 Şöyle prensesli cicili bicili bir pasta yaptırmak istiyorum güvenerek yaptırabileceğim nereler var ? Yardımcı olursanız sevinirim 🥰🥰
alyn Mom832324 benim oğlumun da doğum günü yarın kutlayacağız ben 1 yazan üstünde araba falan olan bir pasta yaptırıyorum burdan bir pastaneye
afraninannesii Mom832324 ben begsbakeryde yaptırıyorum. Begüm hanım 5 Eylül için bize istediğim pastayı yapacak. zaten İnstagram sayfasında da yaptığı işleri görebilirsiniz
Mom832324 alyn normal pastaneler nasıl uyguna yapıyorlar mi istediğin gibi internet isine pek girme taraftarı degilim bende
alyn Mom832324 valla ben şeker hamuru olmasın dedim krem şantiye 100 tl ye yaparız dediler şeker hamurlulular da 200 tl civarı bence 100 e çok çok iyi bende internete güvenmem pasta için iyi bir pastane bulursanız neden olmasın
piiremseskumsal Mom832324 Anadolu yakasında Maltepe de otantik diye bir pastane var ben cinsiyet partisinde çok kısa bir zamanda yaptırmıştım ama doğum gününde ordan yaptırıcam bir konuşun isterseniz
Mom832324 piiremseskumsal şubesi varmı acaba canım oranın maltepe çok uzak bana ben avrupa yakasindayim
Zlm Mom832324 İstanbul Anadolu’da kazanogullari var çok güzel pastalari var ben kızım için oraya yaptığım istiyorum kısmet tabi o günleri görelim bı