Mavieylul https://imgyukle.com/i/vYWgG Anneler doktor bugün similac alimentum verdi ama böyle biraz katı zor çözünüyor ve mamayı yapınca biraz sütlü kahve renginde oluyor normal mi???
Asel16 Mavieylul normal bizim de evolvıa rp alerji maması o da böyle zor çözülüyor rengi falan da aynı ben biberona koyduktan sonra bi kaşıkla karıştırıp öyle kapağını kapatıyorum yoksa topak topal kalıyor
Egesmom05 Mavieylul biz de aynı mamayı kullanıyoruz biraz zor çözülüyor ama rengi kahve dğeil de kırık beyaz gibi
Asilinannesi1 Mavieylul bizde aynı mamayı kullajıyoruz kırık beyaz oluyor rengi ama zor çözünüyor. Kaşıkla bir karıştırıp öyle kapatıyorum biberonu ben
Olric11 Mavieylul similac değilde Evolvıa Ac kullanıyorduk zor çözülüyordu rengi beyaz değildi kremsi gibiydi ve katı bir mamaydı
Asilinannesi1 Mavieylul yok bizim öyledi daha 1 aylıktı alerji olduğunu öğrendiğimizde. Şimdi 3 ay 26 günlük gaz huzursuzluk vs kalmadı. Hem ben diyetteyim hemde alerji maması kullanıyoruz. Siz yeni başladıysanız anca düzeliyor