Alyamilasmom Kızlar kızım 25 aylık kilo bile vermiş bi 500 gram 2 aydır hep sabit kilosu asla değişmiyo yemesi güzel ama tartıda hep aynı aynı durumu yaşayan sebebini bilen varmı acaba
askbocusum_1 Alyamilasmom benim oğlum 26 aylık olacak 13 kiloydu 12.5 olmuş.zaten iştahsızlık vardı ama bu ara hiç yemiyor.yani dönem dönem oluyor napsam fayda yok maalesef sağlıklı olsunlar da
Mom987 Alyamilasmom Evet bazi aylar kilosu sabıt kalabiliyor. Değerleri iyi ise boyuna gidiyordur. Bizimki de. 3 4 ay ayni kiloda kalmisti boyu uzuyor daha cok
Alyamilasmom askbocusum_1 dimi benim kızımda o civarlarda nutrigen üzüm çok iyi geldi bize iştahı güzel öğünleri kaçırmıyoruz ama yediği halde böyle