Kızlar bizim genetik sorunumuz var gebeliklerim hep boş oluyor çok şükür bi tane sağlıklı kızım oldu şimdi yine hamileyim ve boş gebelik durumunda kürtaj da oldum zorla doktoru ikna edip hastanede yatıp ilaçlı düşükte oldum kürtajlar beni mahvetti asla olmak istemem ilaçlı düşüğüde doktorlar bi türlü kabul etmiyor kendiliğinden de asla düşmüyor Ne yapmalıyım doktorlar neden ilaçlı düşüğü istemiyor yapmıyor anlamıyorum çok Yorgun’um benim durumumu yaşayan var mı ? Size hangisi daha zordu