Ayseozcan Bebeğimin gözünde sanki şaşılık var gibi hafiften bnu nasıl anlayabilirim bu konuda fikri olan dönüş yapabilir mi acaba
Happygirl8 Ayseozcan gözleri eşit durmuyo, dikkatli bakınca anlaşılır… Aslında 6.aya kadar felan şaşılık doğal olarak ortaya çıkıp kendiliğinden de kaybolabiliyo 😊… Ama daha büyükse ameliyat gerekebiliyo
Ayseozcan Happygirl8 daha küçük zaten benim bebeğim ama yinede erkenden doktora gidip önlemini almak gerekir mi diyede düşünüyorum ama bilemedim
Rabiazulal Arada bir kayıyosa sıkıntı değil kasları gelişecek daha ama sürekli şaşı duruyosa şaşılık vardır kuzenimswn biliyorum ilk üç ayda geçmesi lazım şaşılığın
Ayseozcan Rabiazulal şuan daha 1 ay 18 günlük bir doktora gtmk lazım mı erken teşhis edilse mi diyorum yoksa ben mi evham yapıyorum bilmiyorum