lidyahsn Babası yakın mesafeden fotoğraf çekerken flash açıldı kapalı sanıyordu açıkmış. Ben de anksiyete var çok kötüyüm internette baktım hiç iyi şeyler yazmıyor bir şey olur mu
Cancansmom lidyahsn bir kac saniyelik bir olay, fener gibi devamli gözüne tutmadiysaniz ne olacak ki?
Pandemibebesi Niye bişey mi oluyormus korktum şimdi ben küçükten göz rengini anlamak için telefonun fenerini tutmuştu birkaç sefer şimdi sanki gözünde kayma var gibi hatta yarım kontrole goturucem önceden kayma yoktu
lidyahsn Ağlıyorum elimde değil internete baktım kör olmuş falan diyor Allah korusun anksiyetem olduğu için çok etkileniyorum göz doktoruna göstermeden içim rahatlamaz
AcemiAnne12345 lidyahsn merhaba doktora götürdünüz mü etkilenmiş mi biz de benzer şekilde olay yaşadık bende de anksiyete var
lidyahsn AcemiAnne12345 1 kereden bir şey olmaz canım doktora götürdüm oda ışıkla baktı zaten 🙂 ben orada panik oldum gözüne ışık tuttu diye doktora anlatınca zaten tebessüm etti bana. Yani sürekli maruz uzun süreli maruz Oradaki zarar sürekli maruz kalması rahat ol Bir dahakine de daha dikkatli olursun ben artık çekerken hep kontrol ediyorum. ama ne kadar rahat ol desem de biliyorum olamayacaksın anksiyete lanet bir şey. Doktor a götür için rahatlar hem göz kontrolü yapılması lazım zaten 6 aya kadar
Pandemibebesi AcemiAnne12345 hayır bebek gözlerinde kayma olması belli bir süreye kadar normalmiş ölçüm falan yaptılar bişeyi yok Allaha şükür şuan 1 buçuk yaşında hiç kalma kayma falan ama siz yinede bir doktora götürün bizim burun kemiğinden dolayı öyle görünüyor us dedi doktor