Bebeğim 2 ay 20 günlük. Şimdiye kadar sadece anne sütü ile beslendi. İki hafta sonra işe başlayacağım. Mama vermeye çalışıyorum. Ancak biberonu ememiyor. Isırır gibi yapıyor. Tüm mama nerdeyse dışarı akıyor. Hatta ağlamaya başlıyor. Kaşık biberon ile denedim. Onda da aktı hep. Kaşık ile verdim diliyle hep ittirdi sinirlendi. Bugün ilk deneme günümüzdu. Ama çok moralim bozuldu. Sizler nasıl yaptınız?