4 ay 26 günlük kızım var. Kızım son 1 haftadır huy değiştirdi. Sürekli ağlıyor kucak istiyor. Sebebini bulamıyorum hasta mı acaba diyorum ateşi yok. Cuma günü korona için 2.asimi vuruldum o günden beri durmuyor emziriyorum o mu etkiledi acaba diyorum. Benim gibi kızı olan var mı? Çalışıyorum eve geliyorum kızimla ilgileniyorum akşam yemek Faslı sonra kızın banyosu giyinmesi uyutmasi derken saat 20.30 oluyor. Bebeğim uyuduktan sonra ütü etraf toplamaca bulaşık çamaşır derken saat 23 e kadar ev işi yapıyorum. Tam yatcam kızım uyanıyor sabaha kadar 2 3 saatte bir kalkıyor yeni huy da 6 da kalkmaya başladı. Onla bende kalkıyorum bu sefer bütün gün ölü gibiyim. Ne işime yetisebiliyorum ne evime ne kizima. Çok yoruldum biraz olsun içimi dökmek istedim.