Kızlar Merhaba,
3 4 gün önce bebeğimin göbek bağı düştü herşey normaldi kurumuştu. Sonra bu sabah bi baktım kanamaya başladı doktora gittik temizledi ilaç ve krem sürdü bi daha olursa gel dedi neden olur dedim doğru dürüst açıklama bile yapmadan ben bebeği giydirirken bi baktım çıktı gitti. Daha tam soramadan. Sizce normal mi bu ? Az önce tekrar kanama oldu başına gelen var mı? Bir de altını açınca üstünü değişince çok ağlıyor acaba çok ağlamaktan mı göbeğinde kan geldi? Bi de gazı var kendini de sıkıyor elimden geldiğince gazını çıkarıyorum ağlatmıyorum ama alt açınca ve üst değişince ağlıyor elimden birşey gelmiyor. Bilgisi olan lütfen bi baksın. Şimdiden herkese teşekkürler