HappyKids mide kapakciklari tam oturmadığı doydugunu bilmedikleri için fazla emiyorlar sık sık hickirmalari normalmis. Geçmesi kendi haline birakirsaniz 15dk sürebiliyor. Emzirmeyle hemen geçiyor. Onun harici 1 2 damla limon damlatmayi söylemişti gittiğimiz bı prof doktor. Ben emzirmeyi tercih ediyorum tabiki 😇