tgba-22 Şimdi YouTubedan osman göğnülalı dinledm yaşamın 4. Haftasını sizi tanır bebeğiniz diyor göz teması kurar diyor ama benim bebek sadece emmek istiyor ve uyuyor hiç birini yapmıyor bunların canım sıkıldı siZde durumlar ne
inci_34 tgba-22 saçmalamayın lütfen siizi tanır kokunuzu bazen kimsede sakinleşmez siz kucağınıza alınca durur daha 20gğnlğk bazı bebekler sadece emer uyur
hunilimomm tgba-22 emiyordu uyuyordu sıçıyordu 😂😂 başka ne yapar ki zaten anca 2 aydan sonra biraz biraz yapar bu dediklerinizi
Mom544154 tgba-22 napsın çocuk gazı varsa ağlar. Benimkide çok gazlıydı. Kolay değil sancı çekiyorlar
yeni4747 tgba-22 siz video izleyip kendinizi üzeceğinize onunla bol bol ten tene temas edin sarılın onu izleyin daha miniciktir o şimdi ☺️ Kuzum 5 aylık olmak üzere ne yapabilir ne yapar diye daha hiç bakmadım herkesin çocuğu bir değil doktorum sıkıntı görmediği sürece onun keyfine bırakıyorum
Pirlanta tgba-22 2aylık olunca göz teması kuruyor,sizin sesinize karşılık oda gülüyor,sizinki şimdilik sadece anne kokusunu bilir o kadar.
Yarim_Kilo_Kiyma tgba-22 Bu kadar abartmayın Allah aşkına ya, el kadar bebekten ne performansı bekliyorsunuz? Emecek ve yatacak. Sadece kokusunuzu bilir ve sesinize aşinadır
Mom345 tgba-22 alemsiniz ya şu günlerin tadını çıkartın ne yapmasını bekliyorsunuz yeni doğanın 2 ay nerdeyse hep emdi uyudu hiç böyle şeyler düşünmedim araştırmadım
ikizlerinannesi2985 tgba-22 40ı çıkana kadar sadece uyurlar💜 bol bol koynuna al, uyut, kokunu alsın☺️
Naciyeylmz tgba-22 kokunu bilir bisiler tutabilir uyurken düz koysan yan dönebilir emer uyur emer uyumaz🙂