Nazlibebek 19 aylik oglum cok huy degistirdi anneler sacini cekiyo kendini isiriyo kulagini kapatiyo asiri sinirli bi bebek oldu nasil düzeltebilirim bunu kendine zarar vermesini istemiyorum bide kalıcı olmasindan cekiniyorum buyuyunce bunun önüne geçemem cunku
minnakbaby Nazlibebek cok zor ama sakin kalip surekli olumlu sakinlestirici konusmak lazim..bnmki 21 aylkk istedigi olmayinca yikiyor ortaligi.. ama bi sekilde konuyu değiştiriyorum filan cok zor gerçekten..
Ltprknn Nazlibebek 2 yaş sendromu bu biraz sabredin sadece kendine zarar verdiği yerde müdahale etmek gerekiyor.sinir krizi geçirdiğinde yanında olduğunuzu ona hissettirirseniz biraz daha sakinlesebilir göz kontagi, sarılma,seviyesine inme yardımcı olabilir
aybukemom Nazlibebek benimkide 19 aylık ve aşırı aşıro yaramaz sinirli . Bugün dudağımı ısırdı sinirden bağırdım ona baya of napcam başedemiyorum artık oturup ağlıcam hiç durmuyor ya hiç
Nazlibebek minnakbaby sakin kalıyorum hic bisekilde bagirma kizma yok ben tepkisiz kalinca daha cok sinirleniyo gecer mi bu durum bilmiyorum
Nazlibebek Ltprknn guzelce konuşuyorum anlatıyorum beni cok iyi anliyo sadece istedigi olmadigi icin krizlerimiz devam ediyo dikkatini baska seylere cevirmeye calisiyorum gecici fayda gosteriyo
Buh4160 19 aylık kızım sizin oğlununuz gibi sinirlenince yıkıyor ortalığı tepki vermiyorum kendını yerlere atıo ama yapacak bısey yok 2Yaş sendromu buymuş doktorumuz oyle dedi sakinleştirmeye çalışınca daha çok sinirlenip duruyor
Nazlibebek Buh4160 erken degil mi daha 2 yas sendromuna ne ara buyuduler de sendroma girdiler hey Allahim😃
Ltprknn Nazlibebek 1 yastan itibaren başlayabilir.konusup kendilerini ifade edemediklerinde böyle oluyor normal yani
Buh4160 Nazlibebek bızım kız 14 aylıkken erken 2 yaş sendromuna gırmiş 🤦♀️ Sanki Evde Küçük ergen yaşıyor Bı küsmeler Bi haller 😂😂