2 aylık bebeğim var. Ben bu süreçte 3 kez mastit oldum sonunda bir göğsümde süt azaldı zaten sütüm azdı mama ilke de destekliyordum. Azalan göğsüm İçin emzirme sonrası sağım yapmam gerekiyormuş ama bebeğim çok uykusuz gündüzleri yok 1saat uyusa yemek mi evi toplama mi şaşırıyorum. Emzirme sonrası zaten mama ver gazını al uyutmaya çalış uyutama ağlamaya başlasın derken sağım yapamıyorum. Ne yapacağımı şaşırdım . Mochi ile sağım yapsam işe yarar mi onu memeye takıp bebekle ilgilenebilirim sanki