Unicornnnn Yani ben emzirmeyi kesmedim bebeğim daha küçük ama uykudan önce banyo yaptırıyorum mutlaka güzelce losyonla her yerine masaj yapıyorum özellikle ayak masajı inanılmaz rahatlatıyor. Daha sonra karnını doyurup yatağına yatırıyorum konuşuyorum hafif bi ses tonuyla saçıyla oynuyorum. Bazı zamanlar çok ağlyor ısrarcı olmuyorum alıyorum hemen kucağıma biraz dolaşıyoruz evde biraz güldürüyorum keyfi yerine gelince tekrar yatırıp uyutmayı deniyorum