Merhaba arkadaslar ikizlerim sabah 4.ay asilarini oldular eve geldikten sonra birer cay kaşığı carpol verdim gun boyu surekli uyudular sadece emmeye kalktilar normal mi bu durum gunduz cok uyuduklari icin korkuyorum bu gece nasil yatacaklar acaba
Sizler ne yaşadınız aşı sonrası