Arkadaslae merhabalar 15 agustosta 31+5 dogum yaptim oglum 1800 gr 43 cm dogdu 9 gundur kuvezde suanki kilosu 1700 yavas yavas almaya basladi kuvez ici solunum aliyor suan ve 2 gundur emziriyorum cok aktif olmamakla birlikte yavas yavas emmeye basladi suan dogmasaydik yarin 33 haftalik olacakti.Sizce ne zman cikar oglum onu orda birakip cikmak cok zor :/ Basina gelen anneler var mi