2 aylıkken bizimkinde üşüttü sümüklendi huysuzlukluk filan doktora gitmedim bol bol emzir dedi fizyolojik serum verdi burnunu açık tut dedi ateş kontrolü yap sürekli dedi ateş düşürücü yazdı 37.5 ğu geçmedi allahtan ateşi birkaç gün içinde iyileşti ama bütün ilgimi ona verdim emzirdim hak dese meme Guk dese meme siz yinede bir gösterim hekime geçmiş olsun 🌼