Beren01 Arkadaşlar gaz damlasını her gün kullanıyor musunuz? Yani bebişim gazlı bir bebek ama bazen huzurlu bazen huzursuz her gün kullanmak zarar verir mi? Yoksa huzursuz olduğu zamanlar mı veriyorsunuz
Kbraras Beren01 hergün kullanılacak ve saati bile aynı olacak demişti bizim doktorumuz yoksa etki etmezmiş
Mervesanne Beren01 düzenli ve saatli kullanmanızı tavsiye ederim çünkü düzenli kullanımda etkisini göreceksiniz. Sab simplex öneririm ve Biogai
A_s_e_l Beren01 günde 4 kere kullandım Bn gazlı bi bebekti acı çekmeden başta veriodum rahat cıkmıodu bile ama fayda fayda dır dedim
TugceRain Ne zaman kullanmaya başladınız. 27 günlük bebeğim. Ben de metsilin damlasını kullanmayı düşünüyorum. Kullanan var mı?
Beren01 TugceRain ben iki haftadan sonra kullanmaya başlamıştım sanırım. Bizimde bugün 40 günlük oldu
Aselbade TugceRain Merhaba bebeginiz dah kucuk ben o gunlerde zinco kullanmjstim bitkisel dogal denemenizi tavsiye ederim
Lagertha TugceRain bizim doktorumuz metsil otizme sebep oluyor demişti. Nurse harweys colex şurup ve bioagaia damla vermişti.
zeyzey77 Beren01 Bize doktor sab simplex vermişti günde 4 kere 15 damla ayrıca bifidrop probiyotik vermişti o da günde bir sefer 5 damla
Beren01 Lagertha nurse harvey’s işe yaradı mı acaba? Ben bu akşam başladım kullanmaya. Damlası ama şurup değil. Nette bu damlalar kaldırılmış bir ara falan yazıyor da korkmadım değil😅
Lagertha Beren01 ben şurup olanı kullandım günde üç kez ve akşamları da 5 damla biogaia verdim şurupla beraber. Gayet iyi gelmişti.