Sfanr Anneler kehribar koley kullananiz varmı nelere etki oldu gerckten ise yarıyor mu gaza falan etki eder mi
sademinannesi Sfanr gaz için kehribar bebeğin ayak bileğine bağlanıyor diye biliyorum. Gaz için humananın kimyonlu rezene çayını tavsiye ederim
Sfanr Syhbyz inşallah iyi geliyodur benim çevremde diş için kullananlar hep faydasını gordu ama gaz için bilmiyorum sizindeki gazlı bir bebeginiz var
Syhbyz Sfanr gaz içinde iyi geliyormuş diye aldık ama inşallah 😇 aynen benımkıde hep akşamüstü gaz sorunu oluyo bazende sabah her gün aynı saatlerde😀😢
Dincer-Efe1 Sfanr gaz damlası kullandım çok iyi geldi ve bulunduğunuz şehir sıcak ise günde banyo yapın oda çok iyi geliyor kimyon sizde içim günde bi çay kaşığı bebeğinize de içirin
Minisinannesiii Sfanr ben kiraz çekirdekli kemer almıştım ama kullanmadim genelde iyi geliyo diyolar nerede oturuyosunuz yakınsanız verebilirim hiç kullanmadım
Syhbyz Tosbikzr2021 ben sürekli ıkınıyo diye gazdan diyorum işte artık çözemedim tam yaklaşık 2aydır böyle bugunlerde sanki azaldı birde hep memede duruyordu akşamüstü 8e 9a kadar 3aylık olacak hala sık sık saatlerce emiyor ondan mı gaz mı anlamadım gitti 😀sanırım ikiside olabılır
Sfanr Dincer-Efe1 bende kullanıyorum ondan anlık çıkarıyor ama sonra yine devam gaz dolu mübarek hiç bitmiyor ikiniyordu ikiniyor birde geçen fıtık ameliyatı oldu gaz sikistirdikca amlyat yeride açıyor herhlde ne uyku ne bişey yok daha 1 ay 4 gunluk
Dincer-Efe1 Sfanr rabbim en kısa sürede iyileştirir inşallah 🌸 ben bu damla sayesinde ve kimyon sayesinde çok rahatlarım bu damlayı nurse harveys birlikte kullan demişti doktorum 1 ay öyle kullanmıştım
Dincer-Efe1 Sfanr bir çay kaşığına bir çay bardağı kaynatıyorum ılıyana kadar kimyon çöküyor zaten süzgeçten geçiriyorum indir iki çay kaşığı bebeğime verip geri kalanını kendim içiyorım ama sürülmesine çok dikkat edin
Tosbikzr2021 Syhbyz benimki de 2aylik gece saat başı yada 1,5 satte 10dk emer geri uyur🙂 bende az emdi hemde uykusu dağılmasın bende uyuyayım diye gaz çıkartmadan yatırıyorum 🙈 acaba sabaha kadar onlar mı birikiyor icinde 🙂