Aysenes şöyle düşünün, ana öğün adı üstünde ana olandır. Olmazsa olmaz. Ara öğünleri gün içinde eline vererek de geçiştirebilirsiniz ama akşam yemeğine alışması gerekli artık. Ben şöyle ilerliyorum ; sabah 7 gibi uyanır meme, 8-9 gibi sabah kahvaltısı ;1 yumurta sahanda veya menemen veya sebzeli omlet veya yumurtalı ekmek, peynir, domates (menemen yoksa), salatalık, mevsiminde avokado. Bazen çoğunu yer bazen az yer ama her gün bıkmadan hazırlar yedirmeye çalışırım. 12 gibi öğle yemeği; çorba veya dün akşamdan kalan bir yemek ve yoğurt akşam yemeğine kadar evde hangi meyveler varsa eline veririm, öğlen yeterli yemediğini düşünürsem yulaflı muzlu cevizli ara öğün yaparım. Ama genelde elinde yer karpuz kavun yaban mersini ne varsa o an. Akşam 19:00 gibi biz ne yersek onu yer. Yemekten sonra yine meyve kuru yemiş veya meyve suyu veya sebze suyu veya kefir evde yine ne varsa bunların hepsini bitiriyor gibi düşünmeyin ama her zaman aynı saatlerde sofrada oluruz ve sofra kültürümüzü oluştururuz