aysbabe Ek gıdaya başlicaz yakında… Avent almak istedim kimi akıtıyor kimi akıtmıyor diyor ne alsam karar veremedim
hunilimomm aysbabe wee baby aldım ilk iki taraftan kupluydu 1 yaşına kadar onu kullandı sonra wee baby pipetli olanı aldım 48 TL ye suan 26 aylık hala onu kullanıyoruz akıtma felan olmadı ikisinde de
pln_48 Ben yeni aldım philips avent ı su için, wee baby i meşrubat için kullanıyorum üç gündür ikiside gayet güzel akıtma yapmıyor.
pln_48 @aysbabe hepsiburada dan almistim ama +12 ay aldım ben size +6 ay olan pipetsiz daha uygun olur ondan da memnun kalmistim
Miniknur Akitmiyolar belki ama disiyle lastigi kopariyor ve akitiyor:) o yuzden uygun alip gecin nerdeyse 2 ayda bi almak zorunda kalacaksiniz:)
Olich aysbabe sadece akıtmayan değil birde plastik kokmayan bir marka almanızı tavsiye ederim. Migros’tan bir suluk almıştım (mamajoo galiba) akıttığı gibi bir de iğrenç koku oluşuyordu su bir kaç saat içinde kalsa bile. Attım ve böylece çay bardak normal bardak derken unuttuk bile suluğu 🥳
Cns_28 aysbabe avent aldım akıtıyor kesinlikle. Nul veya chicco iyimiş bu konuda bende onlardan birine geçicem 👍🏻