Birhanim Bebeğimin 3. Ayı doldu bioagai kullanıyoruz rahat cıkarmaya başladı bu ay. Damlanın etkisiyle mi kokay cıkarıyo bilmiyorum. damlamız bitti yenisini alsam mı yoksa gerek yok mu?
Tuos2306 Birhanim 3,5 aydan sonra bıraktım cnm ben yani bitmişti bidaha almadık deneyelim dedik çok şkr skntı olmadıZ. Hala çok gazı var ama hareket ettikçe çıkarıo kendisi artık. Sende bi dene kullanmamayı
Ugggg Birhanim o kabızlık/ ishal için gerek yok bı bırak bakalım düzene girmiş mi zaten on güne o bacaklar dahada hareketlenen kendi çıkarır gazini
denizyildizi Birhanim biz de 3 aylıkken bıraktık doktor birkaç gün bırak deneyelim rahatsızlık vermezse bırakırız demişti. Öyle oldu bıraktık artık kendi çıkarmakya başlıyor harekette arttığı için çok zorlanmadık