cennetkokulubal biberonla vermeseniz daha iyi olur aslında, sonrasında daha çok zorluk çekersiniz malesef. Lütfen kaşık kullanın. Bebek emmeyi bilmiyor o günlerde, anne de emzirmeyi. Zamanla birbirinizi tanıyorsunuz, bedeninize güvenin. Kendinize zaman verin. Şükür ki sağlıklısınız. Sağlam kafa, sağlam vücuda ihtiyacınız var. Hormonlarınızın etkisinde kalmamayı telkin edin kendinize💕