Gupssse peri_lendinn tamamen biteceğine emin olsak 1 ay kapanmaya ben raziyim şahsen ama bitmiyor işin kötüsü gittikçe artıyor ama kimsenin umrunda değil toplum alıştı iyice maskelere;(
GoGirl peri_lendinn 6 sinda okul aciliyor pcr testi zorunlugu geliyor yasak gelmez gelsede eylulde gelmez
Deletedmom4444 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Aynen bi ara kolum agrisa corona basin agrisa corona pozitif cikiyoruz diyenler vardi.😁Okullarda açılıyor bize aşı yolları gözüktü.
papatyam2019 peri_lendinn 6 Eylül de aşı olmayanlara konserlerde uçak otobüs tren seyahatlerinde negatif sonuçlu pcr testi istenmeye başlanacak
Zlm peri_lendinn olabilir zaten turist Lee gelebilisin diye yasakları kaldırdılar geri gelir diye bekliyorum ben en başından beri Eylül’ün ortaları gibi gelir bence çünkü Eylül’de turizm sezonu
GoGirl AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bana tersi oldu gripsin dedi inatla doktor hayatim da o sekilde bir tat koku kaybi yasamadim farkli bir sey oldugunun farkindaydim ve sonuc pozitif. her gun yeni bir belirti farklıydı her yil atesli grip olurum ben ama bu farkliydi gerçekten