Tabis2020 sezaryanda sonra da karnınıza bastırmaya 3 kere geliyolar felaket bişey bende de tranva oldu, yanımda biri olmadan wc ye bile gidemiyordum çamaşırımı yardım olmadan indirip kaldıramıyordum, uykuyu oturur pozisyonda yapıyordum ve daha niceleri keşke normal doğurabilseydim diyorum, evlatlarımız sağlıklı ne yapalım buna şükür diyoruz her doğumun zorluğu var malesef