Nazglr canım benimki 3,5 aylık ve dediğin şekilde bende oturtuyorum mecbur çünkü yatmaktan hoşlanmıyor ağlıyor.zorla kendini kaldırmaya çalışıyor. Ya hep kucakta gezecek yada oturtacaksın. Sürekli kucakta gezdiremiyor insan. Bence her bebeğin gelişimi farklı yani uzun süre oturtmadığın sürece bi sorun olmaz o nasıl istiyorsa biraz öyle davranmak gerek diye düşünüyorum. Sevgiler 🦋🌸