Kbrozmn Dernm sademinannesi Tatlisannedilekk uyumayankoala crazymommy kan verdim 0,100 çıktı kızlar sanırım negatif oluyor🤷🏻♀️
Hep_mi_uykusuz Benimkide boyle olmuştu aile hekimi bile yok demişti bencede var😊Hayirla saglikla gelsin inşallah😊
sademinannesi Kbrozmn evet var benimki de böyle çok hafif çizgi çıkmıştı hamileymişim kan verince çıkmıştı ☺️
ayazasaf Kbrozmn manuel testlerin yanılma payı olsada gebelik var gibi görünüyor hemde bariz kan testiyle netleştirirsiniz