Annesivebebesi benim kızımda 3ay 17 günlük sürekli konuşma halnde deil arada mırıldanıp anlamsız sesler çıkarıyo ve genelde kaka yapıcağı zaman daha fazla konuşmaya başlıyo🙈bi kere sesli güldü,hemüz sağ-sol yana bile dönmüyo uğraşıyorum baya ama olmadı bi türlü dönmedi zamanı var demek ki,tuttuğu herşeyi ağzına götürüyor bolbol salya akıtıp hepsini yalıyo😆