Aizat Benim kızımda bahsettiğiniz gibiydi. Hep ağlardı huzursuz gazlı bir bebekti. 4bucuk aylıkken kanlı kaka yaptı. O zaman hemen test yaptırdık . Yumurta ve susam alerjisi çıktı. Bence yaptırın sonuc alamazsanızda alamazsınız. Bu testler cok zor bebeğin canını cok acıtan seyler değil. Cock doktorlarında hiç zaman kaybetmeyin hep süt diyeti başlatıyorlar sonuc alamıyorsunuz