Arkadaşlar merhaba şu an bu yazıları ağlaya ağlaya yazıyorum 13+5 günlük hamileydim bugün kontrolüm vardı mutlu mutlu gittik eşimle doktor ultrosona aldı ve 😞bebeğimin kalbinin durduğunu 10 gün önce öldüğünü söyledi her şey yolundaydı inanmak istemiyorum bundan önceki gebeligimi de düşük yaptım bu da öldü napicam başka bı doktora gitsem mi bilmiyorum nolur bişey syleyin kafayı yiycem ağlamaktan