Mavi16 1.5 yasında kızım için bebek kuaförü arıyorum. Gidipte memnun kalan varmı? Bursa nilüfer ve osmangazi de olabilir. Şimdiden çok teşekkür ederim
Akbasrabia Mavi16 ya ismini hatırlamıyorum çekirge yolunda çocuk kuaförü var kültür parkın giriş kapısını biraz geçtikten sonra ben değil ama yiğenimi götürmüştük çok güzel bir ortamdı zaten o yolda 1 tane var
Ayaz16 Akbasrabia pepe kuaför aman allah korusun bir daha mı asla oyuncak koymuşlar dıye ortamı güzel ama işçiliği rezalet ötesi oğlumun saçlarını mahfetti okadar kötü mü olur bi kesim oturup ağladım resmen
Akbasrabia Ayaz16 biz çok memnun kaldık hem ilgi alaka hem işçilik belkide siz anlatamadınız kafanızdaki modeli
Ayaz16 Akbasrabia model olarak bakmıyorum kesimi kötü yamuk ve saçında kat izleri dolu. Büyük insan gibi de durdu durmasa anlıcam
Akbasrabia Ayaz16 şansınıza diyelim o zaman yani tanımam etmem onları bizim ki çok tatlı olmuştu işçilikten bahsettiğimde buydu zaten kesim izi vs hiç olmadı 😊