Umay3840 Bebegm özellikle aksam üstü memede aglyo 5 10 dk sonra gecıyor neden acaba sütümün o saatte azalma ıhtmlı yok demi
Sumeyye35 Umay3840 10 gün sizin gibi düşündüm yemem ona göreydi çocuğum çok huzursuzdu onun stresi bebeğe geçiyor kendime baktım motelim yerine geldi 1 haftada çocuk topladı kendini morel ve yeme içme
saripasaninannesi Umay3840 benimkide oleydi canim meger sutum azalmis aksama dogru. Instagramda tugba8burak diye bi kiz var. onun bebegide 2-3 aylik gunduz hep emziriyomus gece yatirirken mama veriomus artik. Bebegim rahat rahat uyumaya basladi aglamasi kesildi falan dedi. Doktoruna danis sende ole bise yap. Sutun yetiyodur korkma dese de insanlar sonucta bu bebegin bi aglama sebebi var dimi. Sen bi dene mama verince aglamasi kesilirse o zaman anlasilir derdi
Uerdem Araştırmalara göre sütün kesilme sebebi en çok sütüm gelmiyor mu yetmiyor mu bebeğim aç mı düşüncesi yüzündenmiş, yetiyordur emin ol bebektir ağlar benimkisi her gece en az yarım saat en fazla 3 saat kesintisiz çığlık atar derecesinde agliyor 🥴🥴
Umay3840 Uerdem aslında cok haklısınız galiba cevreden etklnyrm özellikle de annem yok sütün yetmyo aglyo bu cocuk dye
Umay3840 Sumeyye35 cnm yemeye pek fırsatım olmyr bebegm memeden dusmyo cnku memeyi emzik olrk kullnyo
Melzey12 Umay3840 bu anneler zaten anlamakta güçlük çekiyorum. Benim annem de böyle çocuk memede az ay şaşın süt mü yok yetmiyor mu demeye başlıyor. Fitil oluyorum gerçekten. Yetiyordur kuzum benim minik de uyku basınca ağlayıp duruyo. Bir de emzirirken konuşma ona da sinirleniyorlar 😄