Rabiia ben de bu günler geçsin bebişim büyüsün istiyorum…doğumum zaten zordu..derken ağrılar meme yarası sağma derken sarılık…uykusuzluk o kadar zorlandım ki…2-3 saat uykuyla duruyorum…şimdi de sarılık için hastanedeyiz…inşallah sarılığı biter yavrumun…oturdum ağladım….seni çok seviyorum dedim konuştum….sabaha kadar beklerim artık …tek iyi olsun…