Yagmursonrasitoprakkokusu GiybetReis hadi yaa süpürge var keşke o da olsaydı 😒 süpürgeye ikna olmuyor mu bebiş
GiybetReis Yagmursonrasitoprakkokusu yok pişpişli süpürgeyle ninni çalıyo. Sade pişpişli süpürgede yok ki programda😕
Yagmursonrasitoprakkokusu GiybetReis o zaman sizinki ya yeni sürüm ya farklı bi program. Çünkü bende süpürge ve pışpış bi arada var. Fotoğraflar silinmeseydi görebilirdiniz atmıştım buraya
Yagmursonrasitoprakkokusu GiybetReis bence de 😂😂 gerçi biz o kadar ihtiyaç duymuyoruz artık. İlk doğduğu zamanlar çok işime yaramıştı