Pembebeyzmavi Bugün sağlıkocağında 3 aşımızı olduk ateş vs birşey yok çok şükür ama mümkün değil uyutamıyorum sabahtan beri. Bugün gündüz hiç uyumadı diyebilirim. Aşıdan sonra böyle olan var mı?