Mom0971 Kizlar selamun aleykum bugunde farkli bi sorum olucakti😅 bir ay icin kasa kiralamak istiyorum bankalarda, veriyolar mi birde nasil oluyor acaba beni biraz bilgilendirir misiniz lutfen
TahsinEge Mom0971 Kasa kiraladıgınızda öncelikle depozitoyu her şekilde peşin veriyorsunuz sonrasında da isterseniz aylık isterseniz yıllık tahsilat yapılır siz ne zaman çıkmak isterseniz de fazladan ödediğiniz tutar ve depozitosu size iade olur
Mom0971 Birminik_annesi nerdee 😂kaynimin dugunu icin takayim dedim ama riske atmak istemiyorum kendimi😂
TahsinEge Mom0971 her bankada olması gerekir sonuçta ne kadar süre kiralamak isterseniz o kadar ücret ödersiniz ama ben iş Bankası diğer bankalar yıllık peşin alabilirler çıktığınızda da kalan tutar iade olur