Senemmm11 Etli ve pastırmalı falan oluyor ya sucuklu da oluyormuş yapan var mı güzel oluyor mu tam emin olamadım yapicam ama 😂
Nrhytymnl Senemmm11 ben yaptım hemde bugün ama sucuk biraz eksiliydi fasulyede oyle oldu keske koymasaydim dedim 🤦♀️😂
Senemmm11 semaahmet normalde hep etli yaparım sucuklu tarif gördüm acaba güzel olur mu dedim denemek istiyorum 😂😊
En_guzel_yanim Senemmm11 ben 1 kere yapmıştım çok efsane oluyor. Patates yemeğinde de denemiştim. Oda güzel oluyor. Tavsiye ederim🥰
Gulsen4224 Senemmm11 ben düdüklüde sucuklu yapıyorum eşim onu daha çok seviyor mükemmel oluyor kokulu
Senemmm11 Gulsen4224 düdüklü de yapıyorum normalde et geç pişiyor diye sucuklu diye tencere de yapacaktım. Düdüklü de sucuklar dağılmıyor mu 🙄
Pembepanterr Senemmm11 Güzel olmuyor aklıma geldi midem bulandı bak cidden canım fasulye ve sucuğa yazık oluyor