Mucizem_06 Kızlar köfte yapıp dondurucuya atınca çözülen eti tekrar donduruyoruz sağlığı bozar mı arttı biraz atsammi dondrucuya
AgentMom Mucizem_06 normal aldığın kıymayı yap at ama dondurucudan çıkarıp çözdürüp bir daha dondurma. Mikrop üretiyor
MinnakTosbagm Mucizem_06 Ben çözünen şeyi tekrar dondurmaktan korkuyorum bence fırsatın olursa eti dondurmadan yapıp köfteyi öyle at dondurucuya
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mucizem_06 Hiç bişey olmaz ne olacak annemler anneannemlerde hep öyle yapardı ben de yapıyorum yiyoruz. 😂
Mom62636362 Mucizem_06 Hiç dondurulmamış çiğ kıyma ile köfte yapıp buzluğa koyabilirsiniz. Eğer buzluktan çıkarttığınız kıyma ile yapıcaksanız pişirip öyle koyabilirsiniz anca
Nrhytymnl Mucizem_06 kiyma cozundugu icin bakteri üretiyor tekrar donma asamasindada o bakteriler dahada cogaliyomus. Kıymayı köfte hamuru yapıp öyle saklamak bile zararliymis bakteri açısından
Hirab Mucizem_06 taze almadiysan kıymayı buzlukta cikarcaksan yapma bence valla ben korkuyorum 🤦 yemeye öyle