Damla648 Aliağadayım bende almak istiyorum napabilirim bir kere muhtara gittim 2 ay oldu birşey demediler
Usengeccanee Damla648 ben geçen gün başvuru yaptım kadın ay sonu gondericem bilgileri 1bucuk 2 aya gelir dedi şuan 11.aylik 9 günlüğüz tahmince 1 yaşımizin sonunda gelir umarım tabi
Mom213678 Damla648 Ben alıyorum muhtara gitmek yeterli diye biliyorum siz tekrar muhtarlığa gidip sorun
Usengeccanee Damla648 bide İnternete başvuru sorgulamaya bakabilirsin orda çıkıyor başvuru yapılmışmi diye
Usengeccanee Usengeccanee bide muhtarlık süreyi uzatıyor galiba kendimiz direk yerine başvuru yaparsak daha hızlı olurmuş ama ben gidemem tabi artık bakalım aman uyuşuk muhtarlar valla bizimki öyle şahsen
Usengeccanee GiybetReis 1 yaşından itibaren almaya başlıyorsun bende 11 aylıkken başvuru yapmaya gittim çünkü muhtar öyle dedi anca 1 yaş sonunda gelir diye düşünüyorum