Çalışan anneler bana yardım edin. Gunde kac saat çalışıyorsunuz. Ayriyken ne hissediyorsunuz. Bebeğimden nasil ayrılacam diye içim gidiyor. Ne kadar zaman sonra alıştınız. Bebeğim artik beni sevmezse . Hep memede uyuyan bir bebek ben yokken nasil uyuyacak. Cok üzgün hissediyorum. İşimi birakabilsem hic düşünmezdim ama mecburum.