Bebeğim sabah 08:30 da yedi mamasını en son, saat şuan 17:29 hala yemiyor. 3 biberon mama 180 er cc çöpe gitti. Zaten mama alacak durumum yok şuan , çöpe gidince çok üzülüyorum. Hadi o çöpe gitti de bebeğim yemiyor ya delirmek üzereyim. Kan şekeri düşer mi açlıktan acaba? Bir sorun olur mu hala yemiyor çünkü. 6,5 aylık.
ek gıdaya 5.5 aylıkken başladık ama onu da istemiyor. Öğürüyor, bazen kusuyor. Çoğu zaman da ağzından dışarı atıyor diliyle