Yeniannee06 Bebeğim 37 günlük. Son iki gündür emdikten sonra dolu dolu kusuyor kusarken gördüğümde beyaz ancak kıyafetinde ya da çarşafında sarı leke oluyor. Nedendir bileniniz var mı acaba? Peynir kesiği gibi değil bu arada. Normal süt gibi
Bude Yeniannee06 sutunuzun yağından kaynaklı sarı leke oluyor olabilir. Sürekli fışkırır tarzda kusarsa doktorunuza danismakta fayda var refluyu değerlendirmesi açısından.