Kızlar 3-4 gündür koku tad alamıyorum. Yediğim yemeğin hiç bir şekilde tadı yok. Sıcaklığı bile zor fark ediyorum. Burnum akio ama tad yok.meyve tadını alıyorum. Dün gece ağzıma bakiyim dedim boğazım kızarmış koyuturuncu gibi ve küçük sivilce gibi ucu beyaz seylerden var. Bademcikler de biraz renk değişikliği ve yama gibi biseyler var. Koku tad ondan mı alamıyorum bilmiyorum. O sivilce gibi olan şey nefes alıp verirken aciyo diğer yerlerde bişey yok. Herhangi bir baş ağrısı ateşlenme olmadı. Başkasından grip geçti önceden hapşırık ve biraz öksürük vardı. Sizce boğaz enfeksiyonu olduğum için mi tad koku yok yoksa koronamiyim. 2 aşı zamanım da geldi. Öyle yatmami gerektiren bir durum da yok. Biraz balgam falan var. Bu arada disimle ağız icim kesildi yara şuan yuzulmeye başladı yemek yedikçe ne yapmam lazım.