Ruveyda__1309kevser 4ay 1haftalığız doğduğundan beri uyku problemimiz var uykuyumu sevmiyor mu anlamadım toplam 9-10saat anca uyuyodur uyutmaya çalıştığımda çok ağlıyo üzülüyorum ama bende çok yoruldum ne yapıcağımı bilmiyorummm 😭
sersem Ruveyda__1309kevser günaydınlar. Bizim de baya uyku sorundu ama çok şükür şimdilerde iyiyiz. Ben uykusu gelmeden asla uyutmaya çalışmıyorum yoksa gerçekten hem beni hem bebeği yıpratır. Uykusu geldiğini anlayınca biz hep o sesle uyuduk alıştık artık saç kurutma makine sesi açıyorum oturduğum yerden kucağımda biraz gözlerine bakıp ninni söylüyorum hop gidiyor. Bir de sanırım diş kimi erken diyor ama çok salyası var eli hep dişlerinde ve çok huysuz. O zamanlar ısırgan otuna dair ne varsa börek yemek çay herhangi bişey yediğimde ve de avakadonun 1/4 ünü yediğimde çok rahat uyuyor denemeni öneririm ☺️
Ruveyda__1309kevser sersem bende beyaz gürültüyü açıyorum ama çok uykusu olsa bile uyumamak için direniyor ve çok ağlıyor gerçekten hem o yıpranıyo hem ben daha çok küçük bu uyku çok az 😓😓