3 haftalik anneyim. Basta sutum gelmedi ben emzirdikten sonra doymadigi icin ablam emzirdi. Ablamin 9 aylik bebegi var. Sutum geldi cok sukur suan yetiyor. Ama ablam gunde 1 defa da olsa emziriyor. Cok duskun bebegime sut annesi oldugu icinde ayri bi mutlu. Emzirme diyemiyorum once Allah sonra onun sayesinde sarilik yasamadik. Herhangi bi sorun olur mu? Duyduguma gore yeni doganla 9 aylik bebegin emdigi sut farkli oluyormus.