kutgun benimki sade değil nane kekik var ama cok hafif tat vercek şekilde bide zaten 6aydan sonra hemen verilmiyor tarhana ağır gelir diye bildiğim kadarıyla 8aydan sonra ben vermeyi başladim Bi rahatsızlıkta olmadı yani dediğim gibi çok fazla Bi baharat yok içinde çok hafif bnece sizinki de öyledir ne bileyim ev yapımı kendi bildiğim temiz dışarıdan ne kadar güvenilir alabilirimki