Kbragumus07 Canım ben başparmaktan topuğa kadar ölçtüm 22 numaraya denk geliyodu ben rahat gitsin diye 23 aldım. Önünde arkasında boşluk var biraz ama işte ön kısmı tombişlikten dolayı tam oluyo şuan ayağını ölç istersen int. Bak 1 numara büyüğünü al yombişse 2 numara