Kızlar merhaba, kızım 2400 gr doğmuştu şuan 10 aylık ama 2 aydır kilosu aynı ne yapsam ne etsem çare bulamadım Allaha şükür sağlığı yerinde ama ister istemez dert eder oldum. Doğumundan beri birçok mama kullandım suan bebelac veriyorum mama da ek gıda da öyle herseyi yiyen bir bebek değil ekstradan infatrini mamaya başladım. Kendi mamamizi değiştirmek istiyorum kilo aldıran memnun olduğunuz bir mama varmi aptamil sma kullandım