2cocuklu1anne bir kere mor yapmıştım hem de kuaförsüz çok iyi olmuştu 😍 Üniversitede yurtta kalırken arkadaşımınkini de iki farklı renk yapmıştım saçının yarısını yeşile yarısını lacivert yapmıştım oda çok iyi olmuştu ama ben bu boya konularında iyiyim yakmadan yapmak çok önemli. Eğer iyi değilseniz kesinlikle kuaför yaptırmazsınız yoksa mahvolabilir 🤭