Merhaba 36 haftalık sezeryan doğum yaptım bebeğim 1 hafta sonra kilo kaybettiği için küvezde kaldı doktor önce 15 dakka emzirip sonra mama ver dedi öyle yaptım eve geldiğim de 60 cc mama verdim her emzirmeden sonra kontrolde kilo alımı fazla çıktı mamayı kes dedi mamayı vermeyi bıraktım ama emziriyorum 10 dakka anca emiyo emdikten sonra yine aranıyo göğsümü sıkıyorum süt gelmiyo hemen peşine biraz durdukça geliyo mama verince daha aranmıyo neşeleniyo ama emzirdikçe bırakınca hep ağzıyla aranıyo ağlıyo doktorda kes mamayı dedi aç kalmıyomu bu çocuk mamaya devam etmelimiyim öyle olunca dayanamayıp yine veriyorum gün için de bi de gece tecrübeli anneler Bi yardım edin hangi aralıklarla nasıl vereyim emzirmeyi nasıl yapayım 😭